avatar Ten blog rowerowy prowadzi jota z miasteczka Jelenia Góra. Mam przejechane 9985.50 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.33 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy jota.bikestats.pl
Rower:Whistle

szosa

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 3

Jel.Góra-Łomnica-Wojanów-Łomnica-Mysłakowice-Kostrzyca-Bukowiec-Krogulec-Karpniki-Jel.Góra

kris91
| 07:50 czwartek, 27 maja 2010 | linkuj Powiem Ci ,że najmniej mi ta odległość przeszkadza :p
Wizja studiowania tam w górach jest po prostu świetna.. Rower na stancji i żyłowanie właśnie tych podjazdów... No ale.. zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)
| 17:57 środa, 26 maja 2010 | linkuj Noo właśnie.. Zapomniałem się przywitać.. ^^ także: cześć Ci i chwała :p
Matura powiadasz.. Była.. I już nie ma..
Ustne poszły całkiem dobrze, polski -13 . niemiecki podst- 19 a rozsz 18 [oczywiście wszystko na 20pkt]
Reszta wyników dopiero 30 czerwca.. Ale na pewno się pochwalę..
No tak.. Do Karpacza się już zapisałem.. Ale ode mnie z klubu nikt.. ale jeszcze sporo czasu więc liczę na to ,że wszyscy się znowu tam pojawimy, bo jak nie to sam raczej tam nie zagoszczę. :)

No właśnie.. Zapomniałem Ci się pochwalić - jedna z moich opcji studiowania to.. nie uwierzysz, spadniesz z krzesła.. dostaniesz czkawki.. :p Jelenia Góra - wydział UE z wrocławia :D
będę tam zawosił papiery [niestety nie rowerem] i zobaczymy czy się tam dostanę i czy wybiorę akurat Jelenią Górę.. Ale bardzo ta opcja mi się podoba :D
kris91
| 16:43 środa, 26 maja 2010 | linkuj Uh Ah Ah !!!
Pięknie :) Gratuluję zajętego miejsca w Gryficach i liczę na przyjazd do Leszna ? :p
Widzę ,że w tym roku też nie masz za dużo kilometrów przejechanych...

Pozdrowienia :)

aaa i bym zapomniał.. Pan[i] Whistle wygląda wręcz zajeBOSKO !!! ^^

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yslze