avatar Ten blog rowerowy prowadzi jota z miasteczka Jelenia Góra. Mam przejechane 9985.50 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.33 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy jota.bikestats.pl
HR max:179 ( 98%)
HR avg:167 ( 91%)
Rower:Whistle

Pętla Drawska - V Choszczeński Maraton Rowerowy

Sobota, 12 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 2

K3 - I miejsce/3
open szosa wśród kobiet - III miejsce/5

/ 2 puchary zdobyte/

Poznałam również bikerkę z bikestats: vanilkę133, którą pozdrawiam:)

kris91
| 19:12 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Ja również dołączam się do gratulacji :)

A na Klasyk się zapisałem - to fakt.. Ale jak widzisz, no.. raczej moich tam nie dojrzysz.. I nie wiem czy sam pojadę jeśli dalej nikt nie będzie wyrażał chęci..
A w zeszłym roku nocowaliśmy w pensjonacie Bajka [bodajże za 35zł noc] ,niedaleko od startu. po drugiej stronie ulicy restauracja gdzie można zjeść dobrego schabowego i frytki :D

A na dzisiejszej czasówce dzisiaj tylko robiłem zdjęcia :) Nie brałem udziału.. zdjęcia możesz zobaczyć u mnie na profilu jest link :*
Jurek57
| 18:17 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Widzę że koleżance zaczyna brakować miejsca na pólkach na trofea.
pozdrawiam i nieustające gratulacje

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amion