avatar Ten blog rowerowy prowadzi jota z miasteczka Jelenia Góra. Mam przejechane 9985.50 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.33 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy jota.bikestats.pl
HR max:180 ( 98%)

Open K - 2/10

wiatr dał w kość

kris91
| 15:35 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj Nie nie nie.. To nie jest wyssane z palca.. Lepiej weź jakieś starsze kółka bo gdy wpadniesz na zjeździe w dziurę to możesz się z nimi czasem pożegnać.. Były odcinki gdy jechało się prawie po szutrze, czasem brakło asfaltu i po wielkich kamieniach się jechało.. a to najgorsze było na zjeździe.. bo podjeżdżając jakoś to ominiesz.. a przy zjeździe zdeczka niebezpiecznie..

A ja może jednak tam zawitam.. :) Bo paru kumpli chce jechać tam.. Jak będziesz w "bajce" spać to może się spotkamy tam bo moi zawsze tam noclegi rezerwują :D
| 14:46 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj Zdać to tam nie problem.. ale kurde nie jestem zadowolony tak do końca..
Polski podst. 69% - i tu wielkie zaskoczenie bo żaden ze mnie polonista :p
Matma podst. 70% - średnio.. miało być o dziesięć więcej ,no ale zaraz po wyjściu z sali wiedziałem ,że nie poszło...
Niemiecki podst. 90% - plan minimum osiągnięty...
Niemiecki rozsz. 46% - i tu wielkie rozczarowanie.. kurde.. dwadzieścia % za mało.. :)
Gegra podst. 64% - jak na kogoś kto się nic nie uczył to dobry wynik :p

Teraz aby wbijam punkty do szkół i czekam na odpowiedzi.. Jelenia Góra pewnie da pozytywną odpowiedź.. zobaczymy jak reszta ;)
Ale.. Jak na kogoś ,kto sobie olał kompletnie 3 klasę - jak to ciągle mówili rodzice - i nic się nie przygotowywał do matury to wynik średnio zadowalający :p
kris91
| 04:58 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj brawo brawo brawo ^^
szkoda ,że nie masz z kim walczyć bo miałabyś chociaż trochę ciekawiej.. no ale zawsze pucharek w ręce ^^
gratulacje .. bo i czas wykręciłaś na prawdę dobry :)
Jurek57
| 20:53 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj nieustające Gratulacje !
pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ienap