avatar Ten blog rowerowy prowadzi jota z miasteczka Jelenia Góra. Mam przejechane 9985.50 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.33 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy jota.bikestats.pl
HR max:175 ( 96%)
HR avg:144 ( 79%)
Rower:Whistle

szosa- miała być Przełęcz Okraj, ale....

Poniedziałek, 19 lipca 2010 · dodano: 19.07.2010 | Komentarze 1

.... drogowcoasfaltowcy wysypali kamykami drogę już od Kowar ( mniej więcej na wysokości stacji Muller), a że ciepło to cała zawartość asfaltu została na kołach!!! więc:
trzeba było zawrócić i padło na przełęcz Średnicką, podjazd od strony Kowary, Gruszków, Strużnica, Karpniki i wjazd na przełęcz Karpnicką, zjazd do Janowic Wielkich, następnie Komarno, Maciejowa i Jelenia Góra

kris91
| 21:05 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Fajna perspektywa... :D
Ale czekają mnie jeszcze 2 miesiące prawie treningów ^^

Zmieniłem dystans na MINI w Liczyrzepie :) Jednak wolę się wyjechać na całego od razu na 60km niż męczyć się na 120km :)

Oj.. te przyklejające się kamyczki do opon to coś okropnego.. jechać się nie da.. Brawo jednak za determinację i objechanie tej trasy i zaliczony podjazd.. :D

ps. to jak tam wpadne to pożyczysz mi baletki ? ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa slnie